Bara en dag kvar nu...

Idag har jag ju varit med Sofia. Vi såg på Nemo. Doris äger skiten ur alla! Så var vi barnvakt åt Alva. Sen åkte vi iväg till Hemmesta för att jogga. Alla sprang ett varv, förutom Amanda T och Challe, som sprang två. Det regnade, så sen såg det mer ut som att vi hade badat än att vi hade joggat. Det var ändå rätt skönt och det svalkade med regnet. I morgon är sista dagen innan skolan börjar. Nu har jag äntligen fått reda på vilken tid jag börjar på tisdag. Tack vare Jennifer, min gurkis! Och så har jag sett vårat nya schema på hemsidan. Det verkar bra. Inte lika många sovmornar som förra året, men det är lungt. Sen ska vi få ny svenska lärare och ny SO lärare. Hoppas att det är okej väder i morgon, så man kan vara ute och njuta av sista sommarlovsdagen! Men det blir säkert en ganska trist dag i morgon ändå. Får väl sitta och uggla framför tv:n hela dagen, igen...

Puss puss!

Här kommer en bild på basketskorna jag vill köpa:

själv tycker jag dom är jättefina! (finns i svart också, men jag tycker röd var snyggare)
||||


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0