ben&jerry's i gallerian

Halli Hallå!
Igår var en riktigt kul dag, efter skolan gick jag, Jejje och Amanda ner till centrum. Vi köpte Ben&Jerry's glass på Konsum. Det godaste jag nånsin har ätit typ, haha! Jag åt "Phish Food", det är chokladglass med chokladfiskar, kola och marsmallows i. Shit va gott! Amanda åt en med kakdeg i och jennifer en med typ center/plopp i. Alla tre köpte en stor burk var, 50 kr. Jag orkade typ en tredjedel... Sen tog det stopp. Vi satt inne i gallerian i Centrum och åt glassen och pratade lite. Det var trevligt. Sen så visade jag Amanda och Jennifer en helskön fågel på djuraffären. Den har typ pottfrilla, haha! Det fanns en till fågel, den kunde man snacka lite med om man ville det. Sen kom det två gubbar som luktade illa, så då gick vi. Amanda köpte ett par skor på REA också, kostade bara 119,50. Dom var skitsnygga! Sen köpte Jennifer en rosa mascara. Det var cool, men jag fick aldrig se hur den såg ut på. Efter ett tag var Jejje tvungen att gå, så vi sa hejdå. Jag och Amanda kunde inte hitta på något att göra i Centrum, så vi gick hem till mig en snabbis. Vi kollade lite i gamla skolkataloger och så, sen packade jag min basketväska och så drog vi oss ner till Centrum igen. Jag var tvungen att springa lite sista biten så att jag skulle hinna med den. Amanda skulle snart bli hämtad av sin pappa. Så åkte jag på träning och det var jättekul som vanlligt.
Idag ska jag också på träning, sen ska Amanda T sova här. Det ska bli jättemysigt!

Ha det bra alla!

Puss!

jag                           amanda                jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0