Ett par härliga dagar

Hejsan!
Jag är hos mina kusiner. David fyllde år igår, så vi fikade här, sen sov vi över.
På måndag ska jag vara med Amanda T (ska börja skriva första bokstaven på efternamnet på mina Amanda-kompisar eftersom jag känner tre stycken). Vi ska gå på bio och se Batman-The Dark Knight. Hoppas bara inte det sitter nån surgubbe i kassan och vill ha bevis på att vi inte är under 15, för så har vi slösat en hundra spänn. Aja, det är väl bara att hoppas på det bästa tror jag. Hoppas att filmen är bra! Jag gillade den förra, så jag hoppas att den här är minst lika bra. Senare vill jag se Kung-Fu Pandan. Den verkar helskön ju! Sen vill jag ofc se Laban. Nä, jag skoja, där går faktiskt gränsen, haha!
Den 31/7 hade Elin och Helena namnsdag. Jag fick därför en parfym. Tack kära föraldrar, haha!
På tisdag så åker jag med familjen till Götet. Vi ska bila dit ner. Vi ska bo hos våra kompisar som bor där. Jag har inte träffat dom på två år nu, så det kanske kommer kännas lite konstigt. Hoppas vi åker till Liseberg också.

Vi hörs snart igen!

Kram, kram, söta babian!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv. Haaj älskling :D

Haha, det är klart jag gör ;D

puss på dej Gurkan ! <333

2008-08-03 @ 13:50:34
URL: http://annaojennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0