Idag 22/8

I skolan idag hade vi rätt många lektioner. Har träffat nya matteläraren och nya SO läraren. Båda verkar skitbra! Framför allt SO läraren Nina... Hoppas det inte bara är första intrycket, utan att det håller i sig! Nya gympaläraren verkar också bra. Efter skolan så gick jag hem. Städade mitt rum och dammsög det också + vardagsrummet. Sen har jag skalat bönor, inte lika kul. Eftersom det är så fullt med saker nu i vårt kök (för att det är fest i morgon) så blev det pizza till middag. Det var gott, fast senast jag åt pizza så jag i Italien. Dom pizzorna går ju inte att gämföra med! Sen har vi bakat! Kladdkaka! Vi gjorde dubbla satser gånger två. Jag ska baka i morgon också, för vi vet inte om det kommer att räcka med fyra kladdkakor.
I morgon ska det bli riktigt kul! Alla kommer från 5-tiden... så innan dess vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.

Pussar! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg! Hit kommer jag komma tillbaka! :)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-22 @ 21:44:35
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0