Jaha, nu var man "normal" igen då...

Ja, för skolan har ju börjat. Vilken lättnad.. NOT! Fast det var riktigt kul att träffa alla igen! Vi har fått tre nya tjejer i klassen. Och mentorn... Ja, hmm... vad ska man säga om honom? Olof heter han, har tjocka glasögon och snackar bred östgötska. Träslöjdslärare är han också. Ja, får väl se sen vad han är för typ. Idag har vi bara gått igenom schemat och en hel bunt andra papper. En typisk första dan i skolan-dag. Sen var jag, Elin och Tess på Delselius och fikade. I morgon ska vi på en lång promenad med klassen till nåt ställe där vi ska "leka" och bada. Min lärare är knäpp, haha! Undra just vad dom där "lekarna" ska vara för något? Med Leena vet man aldrig... Ja, asså, Leena är min andra klassföreståndare, men inte min mentor. Man kunde ju tydligen bada på det där stället vi ska till, och jag och Jennifer ska vara föst i!

Hoppas alla har haft en "okej" skoldag.
Hejdå sommarlovet! Hejhej skolan...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0