Mycket bad och sol idag!

Ja, dit vi gick med klassen. Det var riktigt kul! Det var 5 km dit. Men vi åkte buss hem i alla fall. Det var varmt i vattnet och så var det bra väder, som tur var! Alla åttorna gick dit, så vi var ganska många. 80 pers tror jag... Världens minsta strand var det också, men som tur var badade inte alla. Jag badade med Jennifer och Miranda. Alla andra fegisar vågade inte, haha! Sen åt jag sallad som inte var god, men petade i mig kyckligen i den i alla fall.
Glömde säga att igår så fyllde ju världens bästa Sofia 14! www.typsoofia.blogg.se. Nu har Jennifer fixat prao-plats åt mig och henne! Så vi ska praoa på dagis, där hennes mamma jobbar. Det ska bli riktigt kul! Hellre det än att slava på Delselius eller något... Nu ska jag titta på film.

Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0