OS,OS,OS... heeela långa dan.

Idag har jag inte gjort någonting. Jo, jag har tittat på OS. Missade tyvärr någon basketmatch i morse, men jag har kollat på handboll, tennis, löpning och fotboll. Sen har jag sett två filmer. Det har alltså varit till att slappa hela dan. Riktigt skönt faktiskt! Igår var jag med Sofia, vi hade askul! Gjorde våra klassiska misslyckade pannkakor såklart. Det blev bara en enda stor hög.. Sen var det träning. Det var skit roligt, som vanligt. Idag har jag som tur är ingen träningsverk, vilket är skönt. I morgon ska jag vara med Amanda T. Hon ska komma hit och se vårat badrum, som är klart nu. Det blev riktigt fint faktiskt! Sen vet jag inte vad vi ska göra, men på kvällen ska hon i alla fall in till stan och heja på sin brorsa som ska springa midnattsloppet. 
Om en vecka ska vi ha en stor fest här. Min pappa har ju fyllt 40, så vi ska ställa ut ett stort tält på tomten och så ska vi grilla och äta kräftor. Jag tror det kommer ca 40 pers. Jag längtar!! Skolan börjar på tisdag, det ska bli ganska skönt att komma in i den vardagliga rutinen igen. Jag har nageltrång idag. Det suger! Hoppas att det känns bättre i morgon, då ska jag ha plåster!!

Nån som går i min klass: Vilken tid börjar vi på tisdag??

Kramisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0