Tisdag, Onsdag.

Hej faderullan!
Träningen var jättekul igår, men tuff också såklart. Efter träningen blev det så att jag sov hos Amanda T. Vi hade väldigt kul med mycket skratt och flum. Vi tittade på Nisse Hult och det va så jävla roligt! Vi garvade ihjäl oss några gånger kan man väl säga. Johan glans - we love you! Vi somnade vid 2-tiden någonting. På morgonen tittade vi på tv ett tag, sen blev det bråttom. Jag skulle nämligen med en buss som gick halv, det fick jag reda på när klockan var kvart över. Så det blev att springa till bussen, men jag missade den ändå. Som tur var kom Alice och hämtade mig med sin mammas bil. Sen åkte vi hem till Amanda N. Hos henne badade vi i en timme ungefär. Vi simmade ca 500 meter på en luftmadrass. Sen huttrade vi oss hem igen och åt lunch. Vi var ute typ hela dan, ända tills jag och Alice skulle hem igen.

Nu har jag varit hemma ett tag och jag har ätit middag. Det blir väl till att kolla lite på OS ikväll. I morgon vet jag inte vad jag ska göra.


Alla får ha det bra! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0