Kan inte låta bli att le.

Jippie! Äntligen har jag fått det jag väntat på. En härlig chokladkalender! Nu är jag glad minsann!
Förlåt att jag inte skrev något igår, men jag hade glömt min dator hos farmor och farfar. Igår var det skola igen... det var väl sådär, fast jag fick ju träffa alla jag saknat, framför allt Amanda, så så farligt var det inte.
Idag har jag pluggat och pluggat. I skolan hade vi labb på no:n. Och jag och Amanda gjorde så att det började brinna lite i vår brännare. Haha, Det brinner, hjälp! - skrek Amanda helt plötsligt. Det var ju inte så farligt, faktiskt bara kul ärligt talat. Men när vi kom ut ur klassrummet hörde vi alla säga : "usch, det luktar bränt här" & "har någon rostat bröd eller!?" mm.
Sedan så hände en inte så speciell grej egentligen, men jag blev väligt glad och kunde inte koncentrera mig så bra på matten sen precis.
I morgon är det träning och jag längtar!
I helgen är det match mot Solna och jag är väldigt nervös! Men jag är inställd på att vinna, helt klart! På söndag ska jag med Amanda E till Nacka Forum och handla lite julklappar. Det ska bli jättekul, jag längtar.
Justdet! Igår skrev jag en önskelista! Mest för att komma ihåg vad jag önskar mig och sen för att inte behöva rabbla upp alla saker varje gång någon frågar. Haha! Har du skrivit önskelista??

Pussgurk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0