Dan före dan

Japp, i morgon gäller det. Det går inte att fatta... men ändå längtar jag. Jag ska ha min nya klänning, så det blir premiär för den. På dan ska vi till våra kusiner och äta jullunch och se på Kalle Anka och så. Sen på kvällen åker vi hem igen och är bara familjen och öppnar julklappar. Jag tänker njuta så mycket som jag kan och göra den här julaftonen till en minnesvärd. Det bästa varar ju liksom bara i en enda dag.
Idag vaknade jag tidigt, ungefär vid åtta. Nu snart ska jag upp och ta en lång dusch, stora julduschen kan vi kalla den. Vid 11-tiden åker jag med samma buss som min brorsa, han ska till sin kompis och jag ska till Amanda. Där vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det blir alldeles säkert kul. Lite senare kanske vi går/åker till Centrum och hyr film. Det ska bli supermysigt. Synd bara att jag inte äter godis förrän i morgon...

Hare' gott, igelkott!


såhär ser min klänning ut som jag ska ha på julafton

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, imorn är det julafton! Jag har inte heller fattat det riktigt än..

Vad fin klänningen var, men den är säkerligen ännu finare på världens finaste Elin! <3

2008-12-23 @ 11:38:57
URL: http://typsoofia.blogg.se/
Postat av: amanda

sv. det kan du slå dej i backen på att vi ska !

en riktig jädra svulldag. hahahaha ;D

2008-12-23 @ 23:14:07
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0