Det kallas julshopping

Hejsan och förlåt, för att jag inte skrev något igår. Men jag hade faktiskt fullt upp!
Efter skolan åkte jag och Amanda E till Mölnvik och köpte julklappar. Mölnvik är rena paradiset om man vill hitta julklappar har jag kommit på! Jag kan inte skriva vad jag köpte, för någon av dem jag köpte till kanske läser bloggen. När vi var där i Mölnvik ringde min mamma och berättade att matchen nu på lördagen var inställd. Ni kan väl kanske ana hur förbannad jag blev? Det blev jag i alla fall. Jag blev så arg att jag inte var suen att träna på kvällen. Så jag sov hos Amanda istället. Vi satt uppe halva natten och gjorde julkort och liknande. Vi såg på tv i kanske tio minuter samanlagt och det var då utslagningen på idol var. Vi blev väl ganska glada, Amanda och jag, att det var Alice och Kevin som gick vidare till finalen. Vi somnade väl vid två - tre.
I morse vaknade vi halv tio och åkte ganska snart in till Nacka Forum och julshoppade mer. Det var himla mysigt och vi var kvar där till klockan fyra, då vi blev  hämtade av Amandas mamma.
Nu sitter vi här på golvet i Amandas och Filippas rum och lyssnar på musik. Amanda gör julkort och jag sitter här och skriver blogg. Alldeles nyss var det tvärt om. Jag ska sova här en natt till och i morgon kväll är det träning. Då har jag förmodligen fått tillbaka suget.

Pussgurkis!


sötnöten själv!                                                          jag tror det kallas shop-missbruk...

Kommentarer
Postat av: nicolina

:D jag ska köpa din imorrn (A)

2008-12-07 @ 15:48:04
URL: http://nicoticko.blogg.se/
Postat av: nicolina

:D jag ska köpa din imorrn (A)

2008-12-07 @ 15:48:06
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0