En glad liten filur

Just så känner jag mig nu. Det kanske låter löjligt, men jag fick lite bra betyg idag i skolan, så det är därför. Jag fick tillbaka min no-fördjupning inom abort. På den fick jag VG. Jag hade hoppats på ett G+, därför blev jag glad att det blev mer. Vi hade Franska-prov idag också och det gick bättre än förväntat. Sedan så hade vi trerätters-middag. Jag, Tess, Elin och Amanda stod för efterrätten. Vi trodde först det skulle bli misslyckas, men det blev faktiskt riktigt bra. Och gott! Så fick jag veta hur det gick på ett läxförhör vi hade för ett tag sedan. Jag fick 42/52 rätt. Jag trodde kanske jag skulle få 10 eller något, så det var också en överraskning! Och slutligen fick jag veta hur det hade gått på "lägenheten", ni vet den jag jobbade med så hiimla länge..? Jag fick MVG! Hon skrev en liten kommentar också. Där skrev hon att det var en av de bästa "lägenheter" hon har sett. Så, visst känns det bra när man har kämpat riktigt länge och hårt med en uppgift och så får man bra resultat? Så känns det i alla fall för mig.
Idag har jag inte orkat plugga särskilt mycket. Det jag egentligen behöver plugga till är so-provet i morgon, men jag orkar verkligen inte. Istället sitter jag här med datorn i knät och bara tar det lugnt.
Ikväll ska jag fortsätta slappa, så ska jag lägga mig ganska så tidigt tror jag. Vill vara pigg i morgon till provet, första lektionen.

Hare' fint!


 


Kommentarer
Postat av: Isaura

Bobo, Jimmi och Lisa; snyggast i stan! ;D Hahah!

2008-12-05 @ 21:17:46
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0