En gosig katt i knät

Har lite svårt att skriva. Min katt ligger i mitt knä och vill gosa. Men jag ska göra så gott jag kan.
Har varit i skolan idag. Det var ganska kul. Vi fick börja skriva på en deckarnovell på svenskan och sånt gillar jag! Jag var inte med på gympan men jag fick veta vad jag kommer få för betyg. Jag fick starkt VG och jag är jätteglad för det. Det betyder nämligen att jag kan höja mig till MVG senare, det är ju trots allt tre terminer kvar! Nu är det heller nästan inga läxor kvar innan vi slutar. Det enda är att vi har ett läxförhör (som ett litet prov) nästa vecka på torsdagen. Sen ska jag försöka hinna med en nyhetsbevakning till innan lovet också. Men annars är det nog inget annat tror jag. Vilket känns heeelt underbart! Snart jul! Jag tror faktiskt inte att jag har fått in i skallen än hur kort tid det är kvar.
På lördag ska jag spela match. Jag tror vi ska möta Alvik, men jag är inte riktigt säker. Hoppas verkligen jag är riktigt kry till dess. För då jävlar! Efter matchen ska jag förmodligen sova hos Amanda T och vi ska slå in julklappar. Vi gjorde det förra året också och det var så mysigt, så vi tänkte ha det som en liten tradition.
Idag ska jag lägga mig tidigt för jag ska bli frisk nu, så det så!

Puss och kram!


älskar dej <3


Kommentarer
Postat av: amanda

sv. jamen gud ja !

konstigt att jag inte tänk

på att kolla där tidigare hörru du. XD

2008-12-09 @ 21:03:44
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0