Hej och förlåt,

För att jag inte har skrivit på typ fyra dagar.
Men så är det ju mitt i julrushen också. Ni får inte tycka att jag skyller ifrån mig nu. I fredags var senast jag skrev. På kvällen tränade jag för första gången på mer än en vecka. Det gick faktiskt helt okej i alla fall. Lördagens match förlorade vi mot Alvik, vilket såklart inte kändes så bra, menmen. Vi har ett litet problem och det är att vi liksom ligger lite mittemellan två grupper. Förra året spelade vi i en grupp som var ett 'snäpp' sämre än den vi spelar i nu. Då vann vi alla matcher. I år spelar vi i en bättre grupp och förlorar alla matcher. Förstår ni hur jag menar? Aja.. det är lite knepigt att förklara. I helgen ska vi i varje fall spela två matcher. En på lördag och en på söndag. På lördag möter vi Stockholm Wild West och på söndag möter vi Eskilstuna. Båda lagen är jättebra men det ska bli kul att spela. På fredag fyller min mamma 45. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra då, men det blir nog ingen fest i alla fall.
I lördags efter matchen var jag med Amanda T. Vi var hos henne och gjorde massa kul. Kollade på Harry Potter 2, den gick på tv. Sen bakade vi knäck och slog in en massa julklappar. I söndags gick vi upp tidigt för Amanda skulle med sin mormor och julshoppa som de gör varje år. Själv åkte jag hem och fick reda på att min mamma skulle till Sickla och då följde jag med. Först så storhandlade vi på ICA, sen åkte vi till Nacka Forum. Där köpte jag julklappar till min käre bror och en julklänning till mig själv. På kvällen var det träning.
Igår var det vanlig skoldag och efter skolan gick jag hem och pluggade till no läxförhöret ett par timmar. Sen storstädade jag mitt rum. Har inte gjort det på ett par år tror jag, haha! Torkade av alla mina böcker och alla hyllplan i bokhyllan. Sist men inte minst pyntade jag med glitter lite här och var. Det blev himla fint faktiskt.
Ikväll ska jag slå in lite mer julklappar och sedan ska jag försöka gå och lägga mig hyfsat tidigt.


sofia, min bästavän <3

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0