Hejdå 2008

Hallå :)
Nu kom jag hem för ungefär två timmar sedan. Har haft det jättebra i Linköping, mycket skratt, härlig mat och umgänge.
I morse vaknade jag av att de kom in och sjöng Ja Må Hon Leva i sovrummet. Jag låg där ett par sekunder och funderade på vem de sjöng för.. Jag hade inte hört att någon fyllde år idag? Tills de petade lite på mig och la en bricka på min mage. Jag blev alltså firad i morse, i förskott! Jag fyller år om en vecka ungefär. Jag fick en jättefin lila och-svart randig t-shirt av Clara och Ville.
Igår var vi inne i stan, ja, i Linköping alltså. Där fikade vi och gick i lite affärer. Jag köpte två t-shirts på H&M som var på rea. De kostade bara 30 kronor styck! Fast egentligen var det inte jag som köpte dem. Den ena köpte Gunnilla åt mig (tack!) och den andra köpte Eva, min mamma (tack du också!). När vi kom hem igen fick jag en tjocktröja av Gunilla. En vit UCLA tröja, jättefin! Tack för den Gunnilla!
Första dagen vi var där fick jag mer kläder av Gunilla. Två linnen och en tjocktröja. Så nu har jag utökat min garderob!
För ett par dagar sedan köpte jag en Adidas tröja. Färgen var fin och lite speciell, nämligen lite åt det olivgröna hållet. Jag fick den för 350 kronor istället för 700, som den brukar kosta.
Men usch, nu handlade det här inlägget lite för mycket om kläder!
Nu ska jag sminka mig lite grann (om jag hinner, annars får det kvitta!) innan vi ska åka in till stan där vår kompis bor. Där ska vi äta middag och spendera de låångsamma timmarna innan tolvslaget. Det ska bli kul att vara inne i stan och se fyrverkerierna, där är det nämligen så mycket!

Vi hörs i morgon - första januari 2009. 1/1-2009.    2009!!

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Gunilla och Clara

Gott nytt år Elin!

Har du barn?

Puss och fniss från dina Linköpingskompisar

2009-01-01 @ 00:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0