Hemma från skolan

När jag vaknade i morse hade jag otroligt ont i halsen och minst lika mycket hosta som igår. Min pappa tyckte jag skulle stanna hemma från skolan idag och det gör jag också.
Min väckarklocka ringde klockan halv åtta och jag råkade somna om när jag hade stängt av den. Fem i åtta vaknade jag och gick upp då istället. Tog en dusch och sen åt jag frukost. Drack honungsvatten med lite citron i. Sen lade jag mig i soffan och sov en timme. Jag blev väl inte piggare av att sova precis, menmen. Jag läste sen ut min tråkiga bok. Ska bli riktigt underbart att få börja på en ny. Jag ska läsa "En plats de kallar Lyckan". Hoppas den är bra. Just nu sitter jag och äter mat. Efter det ska jag fixa lite med iPoden och sen ska jag läsa eller se på film tror jag.

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0