Julbak och skridskor

Hellu!
Igår hade jag ingen tid att skriva här. Efter skolan spelade jag bas. Amanda, Sampa och Bobo väntade på mig och medans jag spelade bas så spelade de fia med knuff i typ en trekvart. Vilket liv va? Haha, nej, men det var lite gulligt faktiskt. När jag var klar så åkte jag med Amanda hem till henne och bakade pepparkakor i alla möjliga former. Sedan spritsade vi dem med olika färger. De blev riktigt fina faktiskt!
Idag hade musikklasserna luciatåg som vi andra fick se på. Det var jättefint, men finast var nog Amanda, haha! Resten av dagen var det 'pyssel' och jag och Amanda valde skridskoåkning på Ekvallen (inte mycket till 'pyssel' kanske, men...). Det regnade i princip hela dagen, så mycket till åkning blev det inte. Vi fick som tur var åka inomhus. De 'tappra' killarna ville absolut åka utomhus, men efteråt var de inte torra kan jag säga! Klockan tolv fick vi gå och jag, Amanda och Johan gick till Sibylla. Bobo tappade vi någonstans på vägen dit och sedan fick vi inte tag på honom tråkigt nog. Sampa kom efter ett tag också och så åt vi lite mat och snackade strunt. Steffie kom efter ett tag också och satt med oss ett tag. Efter en och en halv timme släpade Amanda mig hem till henne och så var vi där en stund innan hennes pappa kom och hämtade henne och hennes syrra. Jag åkte buss hem och nu sitter jag här alldeles ensam och kufar mig. Snart får jag ta och baka något tror jag, så att min mamma har något att sälja i cafeterian på lördag på min match. Senare ikväll ska jag iväg och träna i Hemmesta...



pepparkakor för fulla muggar!


så seriösa xD                                           amanda & jag :)


amanda och leena (våran lärare).  Jag tyckte bilden var lite komisk.
amanda ser ju så fruktansvärt förvånad ut! hahahhah!

kram och puss!


Kommentarer
Postat av: michelle

HHAHAHAH XD bilden på leena och aje XD

2008-12-20 @ 23:45:23
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0