Klappat och klart!

Så, nu har jag nog köpt alla julklappar jag ska! Jag har varit med min lillebror i Nacka Forum idag och köpt klart allt. Så nu är jag nöjd med mina inköp. Om ca 20 minuter ska jag gå ner till Centrum och möta Amanda E. Vi ska bada på Gustavsbergsbadet.
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik.
I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Är ensam hemma med lillebror då också. På kvällen blir det i alla fall till att klä granen och dammsuga rummet så smått.
Min dumma lilla skalle har ännu inte fått in att det är jul om typ en dag. Om man inte räknar med idag så är det faktiskt bara så kort tid kvar.
Jag saknar pirret man hade när man var liten! Det är som bortblåst!

Löööv You


låten är så fin. daniel gjorde den ännu finare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0