Min dag 20/12

Hallo !
Idag har jag spelat match mot Stockholm Wild West. Vi spelade en bra och jämn match men förlorade tyvärr ändå. Alla spelade sitt bästa och var jätteduktiga allihopa, så det känns som vinst i alla fall.
Efter matchen kollade jag, Vera, Challe och Sofia på 93 killarnas match. De vann.
Hemma åt jag lunch och läste ut min bok. Sedan lyssnade jag på min nya Mando Diao skiva.
Här ska ni få höra mina favvolåtar från skivan:
 
all my senses

god knows

down in the past

Fan va de är härliga. Jag älskar dem verkligen! Åhh, jag vill se dem live!
Björn Dixgård är så snygg :D <3

Om någon timme ska jag hem till min farmor och farfar och sova där,
min mamma och pappa ska nämligen på konsert ikväll.
I morgon är det match igen och vi ska möta Eskilstuna.
Önska oss lycka till!

Kram från elin

Kommentarer
Postat av: amanda

sv. vad bra :D

tacktack, haha det kan jag inte hålla med om XD

lycka till imorgon, jag älskar dej <3

2008-12-20 @ 18:03:32
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0