Najs prajs på börjerking

Tjolahopp!
Nu har Amanda precis gått hem till sig. Johan och Bobo var här och vi hade himla najs. Vi åt pepparkakor, kola och så tog vi en massa roliga kort, kollade på Bert och sjöng Sing Star. Haha, jag och Amanda vann STORT!
Idag har jag fått julklapp från Amanda och från Nicolina. Från Amanda fick jag bodylotion & shower gel som luktar päron - nice! Sen fick jag jättecoola benvärmare som var knallgröna och en jättefin film som hon hade gjort. Det spelades fin musik samtidigt som jättefina och roliga bilder på oss rullade förbi och fin text lite då och då. Tack Amanda!
Av Nicolina fick jag en liten 'bricka' som det stod 'you're a star' på och så fick jag en strut med godis och ett par jätte fina strumpor. Slutligen fick jag ett fint linne som jag har på mig nu faktiskt. Tack du också Nicolina!
Nu ska jag snart på träning och sen ska jag hem så fort som möjligt. Min mamma fyller ju år så det ska komma några kompisar hit och äta. Så jag ska vara lite social med dem också.






Mina betyg höstterminen år 2008.

Engelska : VG
Hem- och konsumentkunskap : VG (kan höja mig i 9:an om jag vill)
Idrott och hälsa : VG
Matematik :
VG
Språkval- Franska :
VG
Naturorienterande ämnen : VG
Samhällsorienterande ämnen : VG
Svenska : MVG

är faktiskt jätte nöjd!

Nu ska jag ha ett bra jullov och ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0