Nu är det snart slut på det hela.

Just nu känns allting väldigt fridfullt och härligt. Skolan är snart slut och jag ska inte plugga något mer år 2008. Jag kan inte fatta att det har gått en hel termin sedan sommaren. Om jag tänker efter så har den gått ganska snabbt!
Igår innan träningen bytte jag, Amanda T och Sofia julklappar med varandra. Till Sofia gav jag en necessär med lite bodylotion-liknande saker, tvålar och sådant. Av henne fick jag en vit tröja som hon hade skrivit på. På framsidan: Sofia älskar mig! På ena ärmen stod det: Värmdö Basket. På ryggen stos det: 7 Elin. (7 är mitt nummer på match-ställen). Till Amanda gav jag en liten tvål och body-lotion och en chokladkaka. Av henne fick jag en liten påse med knäck (den som vi gjorde i helgen) och chokladkola. Sedan fick jag en skiva med Mando Diao! Dom är så himla bra! Gissa om jag blev glad!?
Idag på hemkunskapen gjorde jag och Amanda chokladkola. De blev nästan lite för goda, och nu har jag nästan ätit upp allt. Så jag gissar att jag får skylla mig själv på att jag har ont i magen.
Fick reda på att jag har VG i slutbetyg i hemkunskap och jag hade väl egentligen hoppats på MVG, men jag kan tenta upp mig i slutet av 9:an om jag skulle behöva.
På no:n hade vi prov/läxförhör och Leena rättade snabbt, så jag fick reda på vad jag fick för resultat. Jag fick VG och man kunde max få VG+, så jag är väl nöjd.
I morgon är det avslutning i skolan. Vi vörjar klockan 8 som vanligt. Vi ska få våra betyg (vet redan alla förutom so) och så ska vi se på lärarnas julspel. Alltid lika kul, haha! Jag tror vi slutar halv 11, riktigt härligt!
Min mamma fyller år så efter skolan ska jag nog bara hem och fira. På kvällen är det träning och jag tror jag går på den fastän jag har en födelsedagsmamma hemma, jag har ju två matcher i helgen.
Nu ska jag gå och göra sallad, sen tänker jag läsa min härliga bok.

Love <3


massa härlig chokladkola !!

ps, det är något med Björn Dixgård som gör mig helt varm inombords.
(sjunger + spelar gitarr i Mando Diao)

vet inte vad det är, men ibland känns det som jag är kär.
haha xD


Kommentarer
Postat av: Isaura

Mitt nummer är också sju! (Intresseklubben... xD)

2008-12-18 @ 20:25:00
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0