Nu får det vara klart!

Hej hej!
Nu tror jag att jag är klar med min bloggdesign. Jag är väl inte hur nöjd som helst, men jag var ju bara så himla trött på hur det såg ut förut! Headern får jag ta mig i kragen och fixa någon annan gång. Jag hoppas verkligen jag får photoshop i julklapp eller present, så att jag kan göra en fin!
Så länge får det se ut såhär i alla fall!

Idag mötte vi Eskilstuna men förlorade. Man märkte dock att vi har gått fram väldigt mycket sen senast vi mötte dem, då vi förlorade med 72-19. Nu idag spelade två bra perioder, men sedan gick det lite snett i tredje. Det slutade med 68-36 till Eskilstuna. Alltså en stor skillnad från förra gången!
Det här var den sista matchen år 2008, så vi hade en liten avslutning på McDonald's. Pia våran tränare fick kram från alla och så åkte vi hem allihopa.
2-5 januari ska vi spela cup. Innan det är det bara en enda träning, så alla får nu se till att röra på sig lite under lovet och inte bara slöa i soffan och äta godis.

Ha det himla bra nu!

Kommentarer
Postat av: amanda

du äter ju inte ens godis korven ?! ;D

2008-12-21 @ 19:12:34
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad fint det blev :)

jättebra spelat idag!

puss<3

2008-12-21 @ 22:39:33
URL: http://typsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0