Tre dagar efter jul

Hallå där, ni som läser!
Kan någon klok människa svara mig; varför vaknar jag så tidigt!? Halv nio idag... det blir ju bara värre och värre! Ändå lägger jag mig hyfsat sent på kvällarna och så. Men miin kropp vill inte vara i sängen för länge, det är bara så verkar det som. Aja, det är väl tur att min dator finns då! Så att jag har nånting att göra på morgonen när jag vaknar. Idag ska jag försöka komma ut och röra på mig lite. Får se om jag är såpass tapper så att jag joggar tillsammans med min mamma...? Men ut ska jag i alla fall. Ta en nypa luft, vem vet, kanske går upp till skolgården och spelar lite basket. Vid ettiden ska jag med familjen in till stan och gå på bio eller bowla. Jag vet inte vad jag hoppas på, men blir det bio ska vi nog se den nya filmen 'YES man'. Jim Carrey är ju så bäst. Efter bion ska vi till några vi känner på middag. Börjar väl tröttna så smått på julmaten, men har man tur så finns det nog mycket att välja mellan.
I morgon ska vi till Carina, min mammas bästa kompis. Där har jag inte varit på jättelänge, så det ska bli roligt att komma dit!
Dagen därpå ska jag, min mamma och Simon åka till Linköping. En av min mammas närmaste kompisar har sin mamma som bor där, på en bondgård. De har jättemånga fina hästar och ett par katter. Hoppas vi ska rida!
Ni får ha det fint.

Pöss!


kommer du ihåg, Sofia?


Kommentarer
Postat av: Isaura

Var glad att du vaknar tidigt... jag vaknade nu! och hela min dag är borta! :(

2008-12-27 @ 13:01:00
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Isaura

Svar: Haha, (: ojdå! Men jag tror inte att det är exakt samma, eftersom att dem har olika "siffernamn" XD

2008-12-27 @ 13:01:56
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Jenny

WOOOW, vilken fin blogg! Hur har du gjort det? Verkligen cool!



// Jenny ♥

2008-12-27 @ 13:07:12
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: amanda

sv. taack (a) <3

nu tycker jag att du tar

och håller truten din nudel ! xD

2008-12-27 @ 19:00:49
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0