Hemma igen.

Hallo i stugan!
Nu är jag äntligen hemma igen. Tågresan igår gick bra. Nu idag har jag tittat på film, jag kollade på Bert. Jag älskar Bert Ljung! Min nya favorit. Sen har jag pratat med Nicolina i telefon och vi pratade lite om hur vi hade haft det utomlands och så. Hon har nämligen varit i Grekland. På samma ö som dom spelade in den nya Mamma Mia filmen. Coolt! Jag saknar Nico men vi ska ses nästa vecka nån gång. I morgon ska jag vara med Sofia. Vi hade små planer på att åka till Gröna Lund, men jag har inga pengar,så där sprack den idén. Men vi kommer nog på nåt annat kul. Sen på lördag ska jag nog vara med Amanda. Sen är det väl bara nån vecka kvar till skolan börjar.. Jag saknar alla kompisar jättemycket, därför gör det inte så mycket att den börjar snart. Men sen är det ju det där med betygen... Kommer ta på krafterna, men det går säkert bra hoppas jag. Längtar tills att basket träningarna ska börja igen och bas lektionerna såklart. Jag har ju bas här hemma, men kan bara ett par låtar och jag vill lära mig nytt. Jag kan ju lära mig av min pappa men det är ju tråkigt om man jämför med att Riggan (min bas lärare) lär mig.
Aja, nu sitter jag barahär och kufar. Det är tråkigt, men vad ska man göra? Inga kul inne på msn heller. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra?! Jag hade tänkt att skriva ut en massa bilder från datorn, men den är ju sönder, och jag kan inte koppla in skrivaren i den hära bärbara. Skit också. Jag får väl försöka hitta på nåt.
Om det är någon som vill göra nåt så är det bara att slå en pling på telefonen.

Puss på alla små apor! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

GRATTIIS PÅ NAMNSDAGEN !!!!!!!!

<3

2008-07-31 @ 15:21:42
URL: http://annaojennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0