Skåne 24/7.

Tjolahopp!
Sol och bad säger jag bara! Vi åkte till stranden klockan nio i morse och åt frukost där. Helmysigt! Det var ju inte fullt lika kul att gå upp så tidigt, men det blev bra när vi kom fram. Jag badade faktiskt. 13 grader. Du kan ju själv bedöma om du tycker att det är kallt eller om du tycker att det är kallt. Sen så har jag solat. Jätteskönt bara man hittade ett ställe i lä. Det gjorde jag. Jag har blivit lite brunare hoppas jag. Senare idag ska jag nog prata med Jennifer och sen med Sofia i telefon. Ser fram emot det!
Igår hade vi gäster här. Det var min farmors brorsa och hans fru och en av hans tre söner. Sonen heter Morten och han är 9 år. Kusin med min pappa som är 40 liksom... Helskumt! I alla fall så åt vi fisksoppa som min pappa hade gjort. Det var gott. Sen åt vi glass och hallon ute. Sen tittade vi på solnedgången. Tjatigt, varje kväll går solen ner på samma ställe och på samma sätt. Ändå tycker vissa äldre människor ( oftast farmor-farfar generationen ) att det är så "vackert"  och "intressant" med solnedgångar. Det tycker inte jag. Ibland kanske det kan vara fint, men fan va tjatigt! Varje kväll samma sak, haha! Sen åkte våra gäster hem och då spelade vi kort. Dam och vänd-tia. Sen la vi oss och sov.
Nu ska min brorsa ha datorn, så jag får väl ge mig!
Ha det bäst, gummi häst!

Kramarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0