Skåne 28/7.

Hej svejs!
Idag har jag varit på stranden igen, men idag var våra kusiner där också. Vi har spenderat mesta tiden under vattnet och sen har vi haft vattenkrig också. Det var jättevarmt i vattnet, ungefär 20 grader. Jag har nog bränt mig lite idag också...
Igår var vi också vid stranden.  På kvällen så lagade jag och min farmor skitgod mat och hade värsta team-work. Vi åt kyckling med potatis och jättegod sås. Efter det så åt vi hallon och vaniljvisp på baksidan i solen.
Nu ska jag inte skriva så mycket mer för jag ska laga mat med min farmor igen. Idag blir det soppa. Sen blir det väl hallon igen kan jag tro.
Jag tänkte också meddela att jag åker hem på onsdag, så sen blir det att jag skriver från gustavsberg igen. Vi åker tåg hem och det kommer väl ta omkring fem-sex timmar. Senare i sommar ska vi nog till Göteborg också och hälsa på några kompisar. Liseberg blir det säkert också hoppas jag!

Gokväll och godnatt, gummi hatt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja dit vill jag flytta. :)

jag saknar dej mega mycket och älskar dej ännu mer.

<3

2008-07-28 @ 21:52:35
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag saknar dej gumman X'(

Kom hem !!

Tur att du kommer imorgon ( onsdag )

Saknar / Älskar dej mega mycket <33

2008-07-29 @ 21:29:41
URL: http://annaojennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0