Avundsjuk!

I morse väckte min kusin mig via sms (vilket hon har gjort nu ca 3 gånger... -vad har jag sagt om det Nico?!). Aja, i varje fall så berättade hon att hon är i Göteborg just nu för hennes mamma dansar i musikalen Singing In The Rain. Så var hon på Singing In The Rain igår (lördags). Efteråt så var Nico bakom kulisserna, så vinkade en dansör till henne och hon vinkade tillbaka. Och då, just då, så såg hon självaste Björn Gustafsson! Hon stod ca en meter ifrån honom bara! Hon fick tydligen bita sig hårt i tungan för att inte få en fnitter attack! Snacka om att jag är avundsjuk! Nico berättade att hon tänkte på lilla mig när hon såg honom. Nico, jag ÄLSKAR dej ska du veta <3. Jag frågade om han var lika söt i verkligheten som i tv och på bild. Hon sa att han var SÖTARE i verkligheten. Vilket jag inte tror är möjligt, för han är ju redan så otroligt söt på bild!
En annan sak som jag är avundsjuk på är att lilla skitungen Nico har träffat andra som jag också skulle vilja träffa. Nämligen RMK ( Rikard Med K ) från Talang 2008! När dom var på finalen (såg dom i publiken också) så fick dom efteråt gå in bakom scenen och då fick dom träffa killarna från RMK <3. Jag tycker RMK va skitbra, om inte bäst i Talang 2008! Vilka lyckostar som fick träffa RMK! Frontkillen Rikard är så jävla snygg tycker jag!

Jag tror inte jag är ensam om att vara avundsjuk över det här eller hur?

Kram på er alla <3


 


Kommentarer
Postat av: jejje

sv. jo jag vet :/ stackar människor som blev av med alla sina bilder osv.. jag undrar också hur det gick till men alla tror ju att det en cigg så vi hoppas på det :)

<33

ps. håller med dej om att rikard är heeeet<3

2008-06-08 @ 20:14:46
URL: http://annaojennifer.blogg.se/
Postat av: Nicolina

He he jaa vet man blir ju himlans avis på mig



kram <3 david tycker att det här inlägget suger :P fy david

2008-06-15 @ 18:59:53
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0