Bästa vänner

Jag måste bara skriva om min jäkla tur!
Jag är så himla glad att jag började i Kvarberget klass 7 am. Jag vet att vi är universums stökigaste klass och så. Men jag har fått vänner för livet. Amanda Ernström, Jennifer Salava, Josefine Minsberg och Miranda Gustafsson Grönlund. Har aldrig träffat såna energipiller som er. Jag blir så himla sprallig och glad när jag är med er! Det är alltid lika kul att umgås. Ni sprider humor omkring er på något sätt! Jag fattar inte hur ni gör! Jag kommer aldrg släppa era händer för jag vill vara kompisar med er livet ut, det lovar jag!
Amanda, du och jag = humorbästisar, har aldrig träffat nån som du. Du är verkligen alltid dig själv. Det e så jävla coolt, du är min idol!
Jennifer. Tur att jag har dig och dela min kärlek till Björn Gustafsson med. Flummet på lektionerna är kuligast med dig.
Josefine. Du är typ alltid glad! Jag fattar inte hur du lyckas! Jag är alltid glad när jag är med dig!
Miranda, du är hur bäst som helst. Jag är verkligen stolt att ha dig som kompis!

Jag älskar er hur mycket som helst. Mycket kärlek till er mina små korvar <3

Här kommer samma bild igen, men jag gillar den verkligen, så..
                   Jossan               Amanda            Jejje              Mirri


Kommentarer
Postat av: Amanda

du är så himla snäll elin.

fick typ tårar i ögonen.

jag älskar dej mega mycket. :)

tack för att du finns. <3

2008-06-14 @ 22:34:50
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0