Febrig

Halloo!
Igår när jag skrev blogg så kände jag mig helt frisk. Men när jag och Amanda hade spelat Playstation ett tag så började jag känna mig ganska trött. Efter ett tag så fick jag feber, så Amanda var tvungen att åka hem. Jättetråkigt... Vi skulle ju ha ätit pannkakor och hon skulle ha sovit hos mig, men det blev inget av det. När Amanda hade åkt hem så la jag mig under duntäcket i soffan och kollade på en disneyfilm. Det var faktiskt ganska mysigt. På kvällen så tittade jag, min mamma och min brorsa på tv, vi kollade på Min Största Kärlek. Den var ganska kul. Men jag såg inte på hela, för jag gick och la mig. Somnade typ på direkten efter att jag hade läst min underbara bok ett tag.
I morse vaknade jag och kände mig bättre än igår. Skönt! Det är ju inte så kul att vara sjuk första dagarna på sommarlovet liksom... När jag hade ätit frukost så tittade jag och Simon min brorsa på film. Vi såg Tsaziki. Det var jättelänge sen jag såg den. På senaste tiden har jag sett massvis av gamla filmer som jag såg på när jag var liten. Det är verkligen ett tips! Om du känner dig lite på småbarnshumör någon gång, sätt igång en gammal film som du tittade på när du var liten. Det är jättemysigt! ( Tycker jag i alla fall ). Idag ska jag nog inte göra så mycket. Det blir nog nudlar till lunch idag igen ( nudlar är världens bästa snabblunch! ).

Hoppas ni får en bra dag!
Pussarna <3

Här är fresten skorna och väskan jag köpte i onsdags:


Kommentarer
Postat av: Amanda

gud vad jobbigt att bli sjuk första dagarna. :(

saknar dej. <3 :)

2008-06-13 @ 13:35:16
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Stakars dig elin att vara sjuk på lovet :( Men hallå det var inte alls JÄTTE länge sen du såg Tzatsiki. Vi såg ju den... Fast nu när jag tänker efter var det ju jätte länge sen vi såg på den!



Saknar dig <3 Puss och Kram från din vimsiga kusse

2008-06-15 @ 18:56:45
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0