Måndag, en vanlig dag

Hejsan!
I morse vaknade jag klockan 08.00. Ovanligt trött, för jag kunde inte somna igår. Låg typ och tänkte, vet inte på vad... Jag gick upp och åt frukost sen fixade jag mig i ordning inför skoldagen. Vi började klockan 09.15 som vi alltid gör på måndagar. Vi har haft vanliga lektioner idag, fast inte så jobbiga, för vi fick mest sudda i böcker och på franskan fick vi godis av Marina. Mums! På en rast så började Jennifer kasta vatten på mig ( en vana som vi har nuförtiden ). Jag blev ganska blöt så jag snodde vattenflaskan av henne och så började jag kasta på henne också. Hon blev skitblöt och blev "sur" på mig. Efter skolan så skulle jag få igen, så hon kastade på mig igen. Sen så "råkade" jag kasta på Sampa, han blev blöt på byxorna och lite på jackan. Då kastade han vatten på mig i ansiktet. Lågt. Sen så slöt jag och Jejje fred och så sa jag hejdå till alla och så gick jag hem med Johan. Nu har jag precis ätit en macka och sitter här och skriver blogg. Egentligen ville jag bada idag, men jag tror inte det var någon som kunde bada med mig. Fresten så är det lite svalare i luften idag och det blåser ganska mycket. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om det blir skitväder hela sommaren bara för att det har varit så bra väder nu dom senaste veckorna. Fast redan nu har jag typ badat lika mycket som jag gjorde på hela förra sommaren. I alla fall nästan. Hoppas det blir bra väder i sommar! Men bara det inte blir som förra året så blir jag glad.

Pösss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0