Björn Gustafsson ställer in.

Hejsan!
Som ni alla säkert har läst och hört så har ju allas våran favorit Björn Gustafsson ställt in sin sommarturné. Jag tycker jättesynd om dem som har sett fram emot att få gå på det och få se Björn köra sina sköna standup repliker och så. Men tack Björn! Jag överväger nog med att tycka att han gör rätt som ställer in. Så här snabbt som Björn har blivit känd har nog aldrig hänt, dock kanske när Carola slog igenom i Melodifestivalen. Men det har inte hänt på väldigt länge i alla fall. Jag tycker själv om honom jätte jätte mycket, men jag vill verkligen inte att han ska bli utbränd, gå in i väggen eller något sånt. Många tänker nog: "Men shit. Hur kan han ställa in en hel sommarturné? Hur kan han svika hela publiken med att bara skita i att komma? Hur kan han tycka att det är jobbigt med alla fans? Jag skulle liksom göra vad som helst för att få massa idoler och fans som springer efter mig och frågar efter autografer! Hur kan man bara tycka att det är jobbigt? Jag skulle göra vad som helst för at få ett liv som honom!!" Själv förstår jag hur ni tänker. Men tänk er själva, att gå upp på scenen, som man tycker är det roligaste som finns, och prata framför publiken som skrattar så att dom får ont i magen. Tänk när det helt plötsligt bara övergår i massa tonårsskrik, massor av tjejer som har bestämt sig för att inte göra något annat än att bara skrika ens namn. Nu kanske han tänker: "Är det ens någon som lyssnar på vad jag säger? Eller är det bara folk som har kommit hit för att få se mig stå här?" Nu har Björn haft fullt upp i princip varje dag hela våren. Från att han först visade sig i Parlamentet så har producenterna viljat ha med honom i alla tänkbara tv pogram och standup saker. Han har ju sagt i intervjuer att han knappt ens hinner ha något privatliv utan att han jobbar konstant så han har ingen tid över. Jag är säker på att Björn Gustafsson föddes för att bli komiker, och han är den bästa komikern som jag har sett. När jag för första gången såg honom på Parlamentet så tyckte jag att han var en helskön kille med askul humor. Och jag tycker nog han blir roligare och roligare för varje gång jag ser honom. Jag tycker han gör helt rätt som tar lite sommar semester och bara tar det lugnt ett tag. Tur att han inte ställer in showerna i höst som är med bland annat Måns Möller och Özz. Alla som har beställt biljetter till den turnén drog nog en lättad suck när de fick veta att den inte var inställd i alla fall.

Jag tycker Björn gjorde helt rätt val, vad tycker ni?

Kram på alla <3

ps. alla som köpte biljetter till sommarturnén; fick ni tillbaka pengarna eller vad händer med dom? ds.

Han va grymt kul när han spelade full :P

Kommentarer
Postat av: jejje

han gjorde rätt men jag ville så gärna se honom live :'/ aja.. det får bli när HAN mår BÄTTRE :)

<333

2008-06-08 @ 20:42:12
URL: http://annaojennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0