Pete & Ashley

Pete Wentz från bandet Fall Out Boy & Ashlee Simpsons har nyss gift sig. Jag tycker Pete är så otroligt snygg! Ashlee måste vara världens lyckligaste. För deras skull hoppas jag att dom får ett bra förhållande. Men själv tycker jag inte dom passar ihop, vet faktiskt inte varför. Egentligen kanske det bara beror på att jag inte gillar henne. Tydligen ska det ha avslöjats på bröllopsfesten att Ashlee är gravid. Det får man själv bedöma om man ska tro på det eller inte. Det kanske bara är snack, vem vet?

Vad tycker ni om att dom har gift sig? Och tror ni på det där med graviditeten?

Även om jag inte gillar dom tillsammans så var det här en söt bild.


Kommentarer
Postat av: elinpelin

jag håller med om att pete är heeeeet ! :D

och dom passar inte ihop heller ;D

2008-06-08 @ 09:30:06
Postat av: muuen

yees, hon är gravid!

2008-06-08 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0