Skummaste reklamen just nu!

Hejsan!
Alltså... jag var bara tvungen att skriva om det här. Den absolut skummaste reklamen just nu är OLW reklamen om hotsnacks eller vad det är. Det är en kille som står och käkar hotsnacks. Han har tre ben. Sen kommer det in en kille med bara ett ben. Och så frågar han typ med världens skummaste dialekt: "Ska du inte dela med dig?". Och så fortsätter killen med tre ben att käka hotsnacks och säger: "Dom här är goda".  Jag blir så sur för jag fattar INGENTING! Absolut skummaste reklamen just nu! Haha!

Någon som håller med mig??


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jag håller med dej. XD

kolla bilderna på min blogg från idag.



ps. du skriver jätte bra,

man blir glad av att läsa din blogg. :)

2008-06-11 @ 23:09:02
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0