Torsdag, första dagen på sommarlovet!

Hello!
Idag vaknade jag vid 10-tiden. Jag gick upp och åt min frukost, sen satte jag mig vid TV:n ett tag. Amanda ringde mig vid 11-tiden och frågade om vi skulle bada. Vi hade tänkt att bada på Grisslinge men det var för kallt i luften så vi badade på Gustavsbergsbadet istället. Egentligen skulle Amanda, Jejje, Mirri och Jossan också följa med men dom kunde inte idag. Jag och Amanda sprang till badet för vi ville vara där innan 12, för det blir billigare då. Vi badade inte så länge. Bara ca 1 timme. Sen gick vi och köpte godis på Konsum och sen gick vi till Speedys och hyrde en film. När vi kom hem så gjorde vi nudlar till lunch och sen kollade vi på filmen. Nu sitter jag här och skriver blogg och Amanda sitter och kollar på Project Runway. Snart ska vi äta pannkakor och Amanda ska sova här i natt.

Ha en bra kväll allihopa!

Pussis!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv. haha, vad kul att du gillade det :D <333

håller med dej, man ba - mums, milda med fisk i !

hahahaha XD

jag älskar dej massvis. :) <3

2008-06-12 @ 22:30:32
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0