Ben & Jerry's för hela slanten!

Nej, det här är för orättvist! Min brorsa har nämligen fått sin skolkatalog och sina foton! Jag vill också! So tur är så får jag ju låna den. De som känner mig vet ju vem jag kommer sitta och kolla på i den hela dagarna, haha!
Idag har jag haft matteprov. Jag vet inte hur det gick, men det kändes inte så bra faktiskt. Men jag var i alla fall inte ensam om att tycka att det var svårt. Vi i vår grupp fick ett annat, svårare prov än de andra grupperna, det tycker jag var lite dåligt faktiskt. Idag var det god mat i skolan. Skinkstek med potatis. Efter skolan tänkte jag gå hem, men Amanda undrade om hon kunde komma hem till mig ett tag. Men så kom jag på att vi kunde äta glass istället och det tyckte hon var en bra idé! Så vi gick ner i regnet till centrum och köpte oss en stor härlig Ben & Jerry's att smaska på. Vi köpte våran nya favorit - Half Baked. Den är superdupermega-god! Vi satte oss i trappen i gallerian tillsammans med MIranda. Hon fick såklart smaka. Jimmy och hans polare satte sig också där ett tag, men han tyckte bara vi var tjocka som åt. Skulle han säga, han hade ju käkat en kebabpizza precis fan! Snart kom Bobo... gissa om han ville smaka? Såklart han ville. Och sjyssta som vi är så fick han ju det också. Ben & Jerry's för hela slanten!
Om en timme är det träning. Jag ska äta mat när som helst och sen drar jag dit. Efter träningen ska jag och Amanda T stanna kvar och kolla på killarnas träning och sen ska vi till henne och jag ska sova där. På lördagen ska vi baka eller så ska vi kanske åka till Nacka eller till storstaden. Det ska bli jättemysigt, det var ett tag sen jag var med Amanda nu.
Nästa vecka är det prao, det ska bli jättespännande!

Krambanan <3


min fina bästa vän :)

Kommentarer
Postat av: amanda

och du är min finaste, sötaste,

underbaraste och omtänksammaste vän.

jag älskar dej super mycket. <3

du betyder allt för mej !

2008-11-14 @ 23:53:15
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0