Dan före dan.

I morgon börjar jag min prao. Jag är spänd och lite smånervös, fast jag inte vet varför egentligen. Men jag har ju ingen aning om vilka ungar som går där, vilken avdelning och ska jobba på eller vem jag ska ha som handledare, vad jag ska göra, vilka tider jag ska vara där, hur man kommer dit osv. Jag kan hitta hur mycket som helst att oroa mig över. Jennifer ska som tur är möta mig i Centrum i morgon och så går/åker vi till dagiset tillsammans. Vi ska vara där klockan 9 och bestämma tider för kommande veckor.
Idag vaknade jag vid 8, men somnade om till 9. Jag låg och lyssnade på musik i en timme, sen tvingade jag mig upp ur sängen för att äta frukost. Satt vid datorn ett tag, sen åkte jag med familjen till Sickla. För de personer jag frågade igår om de ville åka med mig till Nacka idag kunde inte det... I Sickla luktade jag på lite parfymer, men alla luktade ganska tantigt. Jag tror jag ska köpa en som luktar gott här nere på Kicks någon dag istället.
Om ungefär en timme ska jag på träning. Innan det ska jag försöka få i mig någonting, för jag kommer nog inte hinna äta middag innan.
Här kommer en asskön video som Moa min kompis har gjort tillsammans med Amanda N och en till tjej. Hahaha! Kan man ha skönare polare? xD



Ha en fortsatt trevlig helg, lilla älg.

Kommentarer
Postat av: jejje

hejsan !

Du behöver inte oroa dej om praon imorgon, det kommer att bli jätte bra.



Du ska föresten jobba på gula. Men jag vt inte vilken handledare du kommer att ha. Jag vet typ inte själv vilken jag ska ha. ;D



Vi syns imorgon i centrum 20 i nio ! utanför konsum! <3

2008-11-16 @ 17:03:10
URL: http://honney.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: tacktack :) <3

2008-11-16 @ 17:53:13
URL: http://miiiiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. haha det ska du få göra. XD <3

2008-11-16 @ 18:59:46
Postat av: amanda

oj, den sista kommentaren var från mej. : )

2008-11-16 @ 19:02:46
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0