En hemmadag.

Tjingeling!
Idag ska jag vara hemma och krya på mig. Ingen skola alltså - men pluggandet, det kommer jag inte undan. Det som jag helst ska få gjort idag är mycket:

§ Plugga enormt på en massa engelska verb inför provet på onsdag.
§ No -fördjupning (abort).
§ Nyhetsbevakning.
§ Läsa mycket i min tråkiga "deckare"... Sherlock Holmes.

Det kanske inte ser ut att vara så mycket.. Men det är det! Därför måste jag på något sätt dra mig ifrån datorn nu och börja pluggandet. Jag får inte dra ut på det längre nu. Jag ska börja med att läsa min bok... som är hur trist som helst!
Jag började som tur var dagen med en stor frukost. Den ska jag klara mig på ett par timmar till. Sen ska jag äta nudlar till lunch tror jag.

         
min frukost. ser ni svambob-toasten?           här är den lite tydligare. god var den 
                                                                                     också!



eftersom att ingen ser mig idag kan jag ha på mig mina läsglasögon.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv. hahaha XD

<333333 svampbob

2008-11-10 @ 17:32:50
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: nicolina

haha du fick toatern som gör svampbob av miiig :D <333

2008-11-10 @ 20:36:34
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0