PRAO - dag 4

Hej !
Idag på dagiset har vi varit ute, lekt, läst och klippt bokmärken. För första dagen tyckte jag att det var lite jobbigt faktiskt. När vi var ute var det mycket gnäll och lite smått griniga barn och så. Till lunch fick vi falukorv med potatis och stuvad spenat. Det var väl sisådär. Efter maten var det som vanligt vila. Idag lyssnade vi på Ronja Rövardotter och det var hur mysigt som helst. Jennifer blev sjuk igår, så hon var inte där idag. På rasten hade jag alltså ganska tråkigt, fick läsa en tidning och sms:ade lite.
Träningen igår var skitkul, men jobbig. Kom väl hem vid halv 10 någonting. Gick och la mig efter att ha tittat på Grace Anatomy ett tag. Sömnen var inge vidare... Kunde inte somna och när jag väl hade gjort det så vaknade jag igen av illamående. Kom och tänka på att ett barn på dagiset hade spytt dagen innan och blev lite smått orolig. Men jag försökte tänka på annat och det gick, så jag somnade tillslut!
Nu har jag suttit vid datorn ända sen jag kom hem, så det är väl dags att dra sig härifrån nu... Kommer säkert tillbaka senare och kollar vilka som är inne på msn och så (...). Det var meningen att jag skulle skriva en nyhetsbevakning idag också, men det får bli i morgon, för jag hittade inget att skrva om! Måste börja på min prao-rapport så småningom också.. Man skulle helst göra det första veckan, men det kommer nog inte bli så för min del tror jag.
Ha det fint!

Pussen!


snackade länge med Johanna i telefon idag!
jag tror inte vi har träffats på 4-5år nu...
saknar dej jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0