Ingen vidare match...

Idag gick jag upp vid 8. Jag tog tempen och jag hade ingen feber. Vi gav min pappa lite frukost på sängen och sen var det till att klä på sig, äta frukost och borsta tänderna. Så åkte vi till Grantomta och hämtade upp de tjejer som skulle åka med i vår bil. Amanda T, Frida och Pia blev det. Vi åkte direkt till Farstahallen och tjejerna bytte om, drack mycket vatten, värmde upp och så var matchen igång. Varken jag, Sofia eller Amanda N var med och spelade. Vi satt bredvid och skrev vem som tog flest returer. Amanda T vann "tävlingen". Matchen dock, gick inte så bra. Eskilstuna vann faktiskt med hela 78 mot våra 19 poäng. Det sämsta resultatet på länge, länge. Men, men, vi får vinna över dem nästa match istället... Vår nästa match vi ska spela är inte förrän om en månad! Hur ska jag klara mig!? Som tur är så har vi ju träningar tack och lov.
Aja, nu ska jag gå och kolla på film! Morgan Påhlsson. Ska bli störtkul, jag älskar honom!

Pus & kjam

morgan påhlsson FFS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0