Inte bli sjuk igen tack!

Åhh.. så har man ont i halsen igen då! När jag vaknade i morse var det första jag tänkte " Aj, min hals! Aja, det går över". Men det gjorde det icke. Har fortfarande väldigt ont och när man har ont i halsen är det farligt att träna. Det känns tråkigt att inte få träna. Men jag ska nog dit i alla fall, bara för att kolla lite. Jag vill verkligen inte att det ska bli värre till söndag, för då är det ju match! Fresten ska kanske min kompis Sema (hennes blogg finns länkad nere i menyn) komma och kolla på matchen. Hon bor nämligen nära Farsta tror jag. Så lilla halsen: bli frisk, bli frisk, bli frisk!
Idag i skolan gick det bra. Eller, jag var lite nervös på grund av en grej. Egentligen var jag nog bara nervös i onödan, fast jag inte fattar det. Pinsamt var det i alla fall. Men som tur var finns Amanda alltid vid min sida. Tack Amanda! För första dagen på hela veckan så var det okej mat i skolan. Det var pasta med kyckling och grönsaker. Gott! De andra dagarna har det varit bland annat fläskkorv, pannbiff, pyttipanna, fisk och annat äckligt. Vi hade typ håltimme på en lektion och då var jag med Tess. Musikdelen av klassen hade musik. Jag och Tess pratade om lite allt möjligt. Det var längesen jag gjorde det med henne faktiskt. Vi är ju inte med varandra lika ofta nuförtiden. Vi satt nere i cafeterian ett tag och kollade på när killarna i klassen spelade pingis. På gymnastiken hade vi handboll och det var kul. Jag hamnade i ett dreamteam och Tess räknade poängen. Lag "Elin.L" (jag) vann!
Nu ska jag snart äta tacos! Det ska bli smaskens, jag är jättehungrig, jag har inte ätit mellis idag.

Korvsnutt, nu är inlägget slutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0