Julpyssel!

Näst sista dagen på dagiset idag. Det känns tråkigt men ändå skönt i någon konstig blandning av känslor. Idag har vi bland annat varit uppe vid vattentornet och sen gick vi en ganska lång omväg tillbaka, så att barnen skulle få en lång promenad. Jag blev ganska så blöt om fötterna av att traska runt i slasken som har bildats av den föredetta snön. Hatar slask!
Klockan tre kom alla föräldrar och så fick man gå omkring på de olika avdelningarna och julpyssla. Mysigt värre! Jag och Jennifer gick omkring tillsammans med hennes syrror som också var där och pysslade. Vi gjorde apelsiner med nejlikor i, nån slags strut man kunde hänga upp i granen och lägga godis i, stjärnor och smällkarameller. Sen åt vi tomtegröt och pepparkakor. Vid fem gick vi därifrån.
Nu ska jag skriva på min praorapport.
Ha det fint nu!


See ya'


escapologist-sugarplum fairy   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0