"Lägenheten" klar nu!

Igår kom tack och lov datorn tillbaka! Gissa om jag blev glad? Så eftermiddagen och kvällen spenderade jag framför datorn och gjorde faktiskt klart "lägenheten" helt och hållet. Riktigt skönt! Jag har lagt allt i massa olika plastmappar och sen lagt dem i en pärm. Det blev faktiskt rätt snyggt! Men jag hoppas läraren tycker det också. Nu vill jag faktiskt ha MVG! Eller åtminstone VG. Annars tänker jag sura. Idag har det inte hänt särskilt mycket. Eller jo, Obama röstades fram till president. Det tycker jag var bra.
Nu sitter jag här i min säng med datorn i knät och gör inte särskilt mycket. Lyssnar på musik, skriver blogg och ska på träning om en timme. Livet på en pinne. I morgon är det prov i no-sexualkunskap. Hoppas det går bra.
I helgen, på lördagen, ska jag på restaurang. Min pappa har börjat jobba där och den är helt nyöppnad. Min pappa är kökschef på den restaurangen så det är väl förmodligen han som kommer laga maten. På söndagen är det bortamatch i farsta. Måste gå upp vid 8-tiden... inte så jätteroligt kanske! Men match ska bli kul! Vi ska möta Eskilstuna och de är jättebra! Jag hoppas det går bra i alla fall!

Åh gud. Han är så söt. <3

sjuk bild jag tog på Amanda idag, haha!

Kommentarer
Postat av: amanda

okej jag hade fel,

du hittade en seriösare bild på mej XD

2008-11-06 @ 14:35:44
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: Isaura

Hahah! Gud vad söt/rolig bild! :D

2008-11-07 @ 14:55:33
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0