Mår inte bättre...

Host och snörvel. Det kommer min dag bestå av. Jag mår sämre idag än vad jag gjorde igår. Jag har inte sovit särskilt mycket i natt heller... och när jag väl sov så var det orolig sömn. Jag har 37.5 i febertemp. Om man har det på morgonen så betyder det lite feber. Jag känner att jag inte kommer klara av att spela i morgon. Det känns jättehemskt ju! Jag vill ju vara med! Men jag orkar inte...
Tur är det allt att man har en dator i knät och goda, sköna halstabletter bredvid sig. När man är sjuk ska det vara så. Jag kommer kräva godis idag fastän jag har godisförbud! Men vad spelar det för roll? Jag känner ändå ingen smak tack vare min förkyldning. Blä vad allt är trist! Nån som vill muntra upp mig? Skicka då ett mysigt sms eller något liknande.
Nu ska jag spela spel, haha!

Hoppas ni har det bättre än jag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0