Mysig dag med Amanda

Men tjenare!
Igår var det träning och det var roligt! Efter träningen duschade vi och sen stannade jag, Vera, Sofia, Challe och Amanda T kvar och kollade på killarna när de tränade. När de andra hade gått var det bara jag och Amanda T kvar. Vi kollade tills klockan var ungefär 10. Då gick vi hem till henne. När vi kom hem var klockan närmare halv 11. Vi åt kvällsmackor och kollade på V för Vendetta. Filmen var ganska spännande men vi var så trötta så vi såg inte hela utan somnade vid 12-halv 1.
I morse vaknade vi ca halv 11. Vi åt en god frukost och sen såg vi Bridget Jones dagbok. Den filmen är alltid lika bra tycker jag. Snart var klockan närmare 2 och det var kanske dags att byta om till riktiga kläder, inte bara gå i pyamas hela dagen. Vi satt vid datorn ett tag och tittade på gamla bilder man inte kan få nog av. Fotominnen är nästan alltid fina. Vi åt en jättegod lunch som Pia hade gjort. Det var pasta i någon god sås, kyckling och räkor. Mums!
Vid 4 åkte jag hem, satte på datorn. Nu ska jag snart äta hembakad pizza! Åh, det ska bli så gott! Ikväll ska jag nog sitta lite här framför datorn och kolla på tv och så.
I morgon ska jag inte göra något speciellt. Får se om jag kanske ringer någon, för jag har lust att åka till Nacka och kolla kläder! Mina pengar bränner i bankomatkortet!

Ha det bäst, lilla häst!

fresten! klicka på länken nedan och
testa dina kunskaper om mig!

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811151101014132&a=1&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0