På vandring i storstan

Hej alla små kottar!
Idag har jag varit i stan med Amanda Takahashi. Vi hade det jättemysigt, vi gick omkring i en massa affärer. Vi köpte precis nybrända mandlar. Amanda köpte ingenting annat, men hon prövade en massa fina kläder som hon och hennes mormor ska köpa någon helg framöver. Jag köpte ett par nya mjukisbyxor, blå KSSS. De kostade bara 250 kronor. Sen köpte jag ett par knallorange'a benvärmare. Dem köpte jag på H&M divided för 49,50. Jag har på mig dem ny och de är jättesnygga, de lyser verkligen upp!
Om ungefär en halvtimme ska jag med familjen iväg till några kompisar där vi ska äta middag ikväll. De bor borta i Hästhagen, så vi ska gå dit.
Det betyder att jag missar träningen ikväll, tyvärr, men det ska bli himla kul att komma bort faktiskt!
Ha det super!

Fett med pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0