PRAO - dag 2

Morsning!
Praon idag var ganska lik gårdagens. Jag gjorde pärlplattor, läste mycket och så var vi ute på promenad i skogen. Vi plockade kottar.
Det som är så underbart med dagis, det är att alla barnen uppskattar en. Precis så som man är. De ser upp till en. Och man vill ju vara en förebild, i alla fall jag.
Nu kom jag hem för ungefär en timme sen. Jag har varit hos Jennifer. Hon behövde hjälp med bakning, för hennes syrra Michaela fyller år på torsdag. Vi bakade jättegoda bullar och sen chokladmuffins. Medans bulldegen jäste så spelade vi Guitar Hero. Det gick inte särskilt bra för mig, haha! Vi åt en jättegod middag och sen åt vi äppelpaj! Vid halv 8 tänkte jag cykla hem och Jennifer och hennes mamma var så hyggliga så de följde mig hela vägen hem. De fick sig alltså en härlig promenad.
Jag fick skolfotona idag. Det enskilda blev usch, men inte det sämsta.
Justdet, jag glömde nästan; En på dagiset spydde typ idag. Usch, "nu börjas det", sa en av fröknarna. Jag knuffade bort de äckliga tankarna... men det var förgäves.. nu kommer de tillbaka. Jag tänker INTE! Inte, inte, inte bli sjuk! Fy fasen, magsjuka, vinterkräksjuka, kalla det vad du vill. Det är lika hemskt vilket som! Jag hatar att spy! Det är bara att hålla tummarna nu. Håll dem för min skull snälla du. Jag vill verkligen inte bli sjuk.
Nu ska jag snart gå ut till min kära familj och vara lite social innan jag ska gå och lägga mig och läsa.
Ha det bra nu!

Kraaaam och pusssss!

Amanda Ernström, jag saknar dej så jag får ont i magen. Hoppas du fattar hur mycket du betyder för mig, fina vän <3




Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar dej mer. : (

älskar dej en massa. <3

2008-11-19 @ 17:47:25
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0