PRAO - dag 5

Äntligen helg!
Tack och lov! Fastän den här veckan har varit spännande på sitt sätt, att få pröva på nya saker hela tiden och så, så har den varit ganska jobbig. Jag är faktiskt helt slut! Det är så skönt att det är helg så det är inte sant! Nu ikväll ska jag träna, sen ska jag hem och bara sova. På lördag, i morgon alltså, ska jag kanske vara med Amanda Ernström, jag hoppas det! Sen på kvällen ska jag med familjen bort till kusinerna på middag. Söndagen ska jag ha som slappdag och inte göra något speciellt tror jag. Såvida jag inte är med Amanda Takahashi. Sen på måndag är det dags för prao igen, vecka 2. Just nu känns det bara tröttsamt att tänka på måndagen, för innan dess ska jag försöka ha en så lång och härlig helg som möjligt!
Vi hörs, kanske i morrn eller nån annan gång.

Pussgurka!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hallå :)

Jag håller med omn att man är trött efter en vecka. Det är faktiskt jobbigare att praoa än man tror.

Puss <3

2008-11-21 @ 19:00:42
URL: http://typsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0