Så var skolan igång igen...

Jahapp.. då var det dags igen då. Med skola menar jag. Inte så kul. Men en kul sak var ju såklart att träffa Amanda igen. Har ju saknat henne så. Och nu hade hon inte nackspärr längre, så jag kunde krama om henne ordentligt! På torsdag är det inlämning av lägenheten och prov i no. No:n känns ganska lugnt... men lägenheten kommer jag nog inte hinna klart med tror jag. Nån av mina föräldrar får nog ta och ringa min lärare Lisa. Hoppas hon förstår. Idag fick jag också reda på att en gammal uppgift jag gjorde för ett tag sen på so:n var rättad. Jag fick inget betyg på den, utan jag får fortsätta på den istället. Hon tyckte bara jag hade börjat på den. Kändes inte så bra... Jag ska försöka göra klart det på PRAO-veckorna. Aa.. om två veckor är det prao! Det ska faktiskt bli roligt och vi kommer inte behöva äta i Munkmoraskolan som vi trodde först, vilket är väldigt bra! Vi kommer få äta gratis (tack Jennifers mammas chef!) på dagiset. Tack och lov, hemlagad mat i två veckor! Jag kommer sakna Amanda de där två veckorna, men vi får väl hitta på något någon helg eller så, eller hur Amanda? Nej, förlåt, nu ska jag inte babbla på mera, när mina vardagar är såhär tråkiga är det egentligen inget att skriva om. Men jag gör det ändå.

Ha det gott, igelkott !


samuel är nog en liten masochist trots allt! hahahah

Kommentarer
Postat av: amanda

jag kommer sakna dej med :')

klart vi ska hitta på något!



du kunde inte hittat någon

seriösare bild på mej ? XD

2008-11-06 @ 14:35:11
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0