Shit, är dagen redan slut!?

Ojojoj, den här dagen gick snabbt! Jag som trodde jag skulle hinna med mycket. Visserligen läste jag i min bok rätt länge, men jag läser väldigt långsamt när jag inte har kommit in i boken eller om det är något tråkigt jag läser. Och jag har varken kommit in i boken eller tycker att den är särskilt kul, så det går inte så snabbt. Jag har hunnit plugga en del i engelskan också. Det känns ganska så lugnt inför onsdag. Men sen har jag ett stort läxförhör på torsdag i hemkunskap och ett prov i matte på fredag. Matteprovet grubblar jag mycket över. Jag fattar faktiskt inte ett skit. Nu har jag börjat med min nyhetsbevakning. Den ska inte vara inne någon speciell dag, men helst den här veckan för min egen skull. Man ska nämligen ha gjort åtta nyhetsbevakningar när höstterminen är slut. Jag har gjort fyra och håller nu på med min femte. Jag skriver om att Obama blev president. Det går ganska segt, så nu får jag ta och fortsätta.
Ha det bra allesammans!

Hej, svej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0