Sista praodagen

Tack för allt, söta Yun, Elin, Milo, Emil, Emma, Ida, Isa, Noel, Nelly, Moa, Thilde, Ella, Sebastian, Aaron, Alvar, Denise, Anton, Anna och såklart My, Annelie, Emelie, Lotta och Jenny för två roliga veckor och för den fina växten jag fick!


Idag fick jag sluta tidigt, direkt efter lunchen, klockan 13.00. Det var för att jag var kvar till 17.00 igår på pysslet. Jag fick en fin liten tackpresent för att jag hade praoat där. Nu är det 'back to normal life again'.  Ganska så skönt men jag kommer sakna alla jätte mycket ju! Men ärligt talat saknar jag alla kompisar i skolan mer. Har typiskt nog hela två prov nästa vecka. I franska och so. Det känns inte så jättebra, jag har inte pluggat något inför dem än, men de är båda på fredagen, så jag har veckan på mig.
Ikväll är det träning, men först ska jag fortsätta att sitta framför datorn och lyssna på musik (favvo låtarna just nu) -
§ Violet Hill - Coldplay
§ Cemeteries of London - Coldplay
§ All I Want for Christmas Is You - Mariah Carey
§ Stronger Than Jesus - A Camp
§ Don't Blame Your Daughter (Diamonds) - The Cardigans
§ Never Seen the Light of Day - Mando Diao

- och så ska jag fortsätta skriva på min praorapport. Min mamma är iväg och handlar i Mölnvik just nu och jag hoppas också hon hyr film - Mamma Mia! I sånt fall ska vi se den.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0